DS218+ "A rendszer váratlan áramkimaradás miatt áll le"

Az első Synology NAS vásárlás előtt itt teheted fel kérdéseid a Synology termékekkel kapcsolatban. Ebbe a topik minden regisztrált tag témát nyithat és hozzászólást írhat, a többi topik viszont csak vásárlóink számára érhető el termékregisztráció után. Ha van már Synology-d, kérdezz bent a fórumban, ne itt (akkor is, ha újat vennél)!
Fórum szabályok
Szabadon írható moderált topik, itt minden regisztrált fórumtag írhat hozzászólást.

Re: DS218+ "A rendszer váratlan áramkimaradás miatt áll le"

HozzászólásSzerző: Gandalf » 2019.06.25. 14:43

carbonhun írta:Ehhez az eszközhöz nem...

Szomorúan hallom :(
A regisztrációs kártyával a Terméktámogatás oldalon tudsz regisztrálni, utána kérdezhetsz a megfelelő topikban.
Synology-forum.hu adminisztrátor
Avatar
Gandalf
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 6567
Csatlakozott: 2010.03.17. 21:48
Tartózkodási hely: Valinor

Re: DS218+ "A rendszer váratlan áramkimaradás miatt áll le"

HozzászólásSzerző: carbonhun » 2019.06.25. 14:37

Elrond írta:A vásárlás előtt állók topikjába írtál, regisztrációs kártyát kaptál a NAS-hoz?


Ehhez az eszközhöz nem, de másikhoz igen. Nem ismerem a fórumot.

Üdv. Hunor
carbonhun
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2019.06.25. 12:44

Re: DS218+ "A rendszer váratlan áramkimaradás miatt áll le"

HozzászólásSzerző: Elrond » 2019.06.25. 13:27

A vásárlás előtt állók topikjába írtál, regisztrációs kártyát kaptál a NAS-hoz?
Synology.hu adminisztrátor
Avatar
Elrond
 
Hozzászólások: 137
Csatlakozott: 2012.02.17. 16:36

DS218+ "A rendszer váratlan áramkimaradás miatt áll le"

HozzászólásSzerző: carbonhun » 2019.06.25. 13:07

Hello!

Olyan problémám lenne, hogy DS218+ újjonan vásárolt, szünetmentes tápegységre csatlakoztatva(nincs usb-n, csak 230v-on, kicseréltem már másikra is) új korától fogva "a rendszer váratlan áramkimaradás miatt leállt" üzenetet kapom, de fizikálisan az eszköz működik, és nem történik meg leállás, nem volt áramszünet, csak üzenetet dobja. Van hogy naponta 10x is, vagy csak 1x, vagy 1 hétig nem is dobja, eseménynaplóba sincs benne. Szoftver legújabb van mindig, naponta 20 ember használja irodába, szóval ők is jeleznék több órán keresztül ha leállt volna.

Kérném segítségeteket hátha találkozott már valaki ezzel problémával. Szerviz se találkozott vele, ezért mondták írjak ide kapok majd kapok választ. Inkább aggasztó, hogy későbbiekben ne legyen vele komolyabb baj, az eszközzel, főleg adatok miatt.

Üdv. Köszönöm előre is

Hunor
carbonhun
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2019.06.25. 12:44


Vissza: Kérdezz, segítünk eldönteni melyiket vedd meg!

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég