[2019. augusztus 23.]
A Synology bemutatja a vállalati fájlok közös használatát elősegítő Drive 2.0 alkalmazást
Egyszerűbb adatkezelés biztonságos fájlszinkronizálási és -megosztási funkciókkal
TAJPEJ, Tajvan – 2019. július 15. – A Synology Inc. ma megjelentette a Synology Drive 2.0 alkalmazást, a több platformon működő együttműködési szoftverének jelentős frissítését. Az új verzió még rugalmasabb, igény szerint beállítható szinkronizálási lehetőségeket és biztonságosabb fájlmegosztási funkciókat tartalmaz. A frissítés új funkciókat hoz a Synology Drive Server alkalmazás és a hozzá tartozó Windows, Mac és Linux rendszerre készült kliensek számára, és bevezeti a Drive ShareSync funkciót, amellyel több Synology NAS is szinkronizálási kliensként kapcsolódhat a Drive Serverhez.
„Ma a vállalkozás produktivitásának egyik meghatározó tényezője, hogy a munkatársak hogyan osztják meg és szinkronizálják a fájlokat, és mennyire tudnak együtt dolgozni azokon” – fogalmaz Hans Huang, a Synology termékmarketing-menedzsere. „A vadonatúj Synology Drive 2.0 a Cloud Station sikeres alapjait viszi tovább, de a szinkronizálási és verziókezelési funkcióknál jóval többet kínál. A különböző munkafolyamatokat alkalmazó és igényekkel rendelkező vállalatok számára készült Drive 2.0 rendkívül részletesen beállítható, hatékonyan használja az erőforrásokat, és ugyanolyan biztonságos és könnyen használható, mint eddig.”
Legfontosabb jellemzők:
Fájlszinkronizálás
Számítógépek biztonsági mentése
Fájlmegosztás
A Synology hallgat a Cloud Station felhasználóira, és folyamatosan a fájlszinkronizálási és -megosztási funkciók optimalizálásán dolgozik, hogy teljesíthesse a modern vállalkozások igényeit.
A Drive szolgáltatással kapcsolatos további információkért lásd: link...