[2025. február 20.]
A Synology 2025. február 18-án hivatalosan elindította a Synology Office Suite API-t, amely lehetővé teszi az adatok kezelését szolgáló alkalmazások és a harmadik féltől származó szolgáltatások közötti zökkenőmentes integrációt. Az API ingyenesen elérhető, és részletes dokumentációt, útmutatókat és példákat tartalmaz.
Mely alkalmazásokhoz érhető el az API?
A Synology Office Suite API kezdetben négy alkalmazáshoz érhető el:
Hogyan kezdhetem el az API használatát?
Az API használatának megkezdéséhez a következőkre van szükség:
A teszteléshez szükség lesz egy kompatibilis platformra, például a Postman-re, amely lehetővé teszi a felsorolt alkalmazások API-specifikációinak importálását (JSON formátumban).
A Synology emellett lehetővé tette a Synology Office Suite API funkcionalitásának engedélyezését a ChatGPT-ben egy bővítményen keresztül, hogy mintakódot generáljon, és gyorsabban elvégezhessük az integrációt. Ehhez meg kell nyitnunk a chatgpt.com weboldalt, ezen belül is az Explore GPTs könyvtárat, majd rákeresnünk a Synology Office Suite API-ra, hogy azonnal elkezdhessük a csevegést:
Mire jó ez az API?
Az API segítségével a Synology Office platformja integrálható más alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy automatizálják a feladataikat, és hatékonyabban dolgozzanak.
Az API segítségével például:
A jövőben valószínűleg további alkalmazásokhoz is elérhetővé teszi a gyártó az API-t. Emellett a Synology jó ideje dolgozik azon, hogy a mesterséges intelligenciát integrálja az Office és a MailPlus megoldásaiba.
Az API dokumentációs oldala: link...