Hozzáférés a zárt cikkekhez

Az első Synology NAS vásárlás előtt itt teheted fel kérdéseid a Synology termékekkel kapcsolatban. Ebbe a topik minden regisztrált tag témát nyithat és hozzászólást írhat, a többi topik viszont csak vásárlóink számára érhető el termékregisztráció után. Ha van már Synology-d, kérdezz bent a fórumban, ne itt (akkor is, ha újat vennél)!
Fórum szabályok
Szabadon írható moderált topik, itt minden regisztrált fórumtag írhat hozzászólást.

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Gandalf » 2012.10.22. 13:03

Dylan írta:Tényleg szeretnék választ kapni a kérdéseimre...

Nem tudsz utólag támogatást vásárolni.
A hálózati sebességek garantáltan akkorák, amiket a termékek weboldalán látsz (sőt, NFS-en, AFP-n általában gyorsabbak. Nálad van a gond, ha ezt nem tudod elérni gigabiten. Nem tudunk segíteni ebben a topikban, csak bent a fórumban.
Synology-forum.hu adminisztrátor
Avatar
Gandalf
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 6567
Csatlakozott: 2010.03.17. 21:48
Tartózkodási hely: Valinor

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Gandalf » 2012.10.22. 13:01

Kobaljov írta:Az "Érvénytelen üzletnevet vagy készülék sorozatszámot adott meg!" üzenetet kapom...

Megoldódott már ez a problémád?
Synology-forum.hu adminisztrátor
Avatar
Gandalf
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 6567
Csatlakozott: 2010.03.17. 21:48
Tartózkodási hely: Valinor

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Dylan » 2012.10.21. 20:57

Tényleg szeretnék választ kapni a kérdéseimre:
- Utólag is meg tudom vásárolni a terméktámogatást? Mivel a 212j NAS-om nem képes 10-11 Mb/sec-nél nagyobb sebességre, és ez egyre jobban zavar.
- Komolyan gondolkodom egy új 213+ beszerzésén, de mi van ha az is csak ekkora sebességre lesz képes? Ezért szeretném abban kérni a segítségeteket, hogy rájöjjek mi a baj. A 212j beállításaival van valami gond, vagy a hálózatommal?
Dylan
 
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2012.03.09. 08:19

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Dylan » 2012.10.17. 11:42

Én annak idején vásárlás előtt igen sokat böngésztem ezt az oldalt, és sikerült is kiválasztanom hogy nekem otthonra a 212j NAS-ra lesz szűkségem. Ki is néztem egy webshop oldalán, tisztességes webshopnak tűnt, elég olcsó is volt, készleten is volt. Nekem akkor elég sürgősen szűkségem volt a NAS-ra. Igen, olvastam, hogy szűkségem lesz a regisztrációs kártyára is. Megrendelés előtt leveleztem a webshoppal kb 2-3 alkalommal feltettem nekik a kérdést, hogy regisztrációs kártyát kapok e hozzá. Nem válaszoltak. Ennek ellenére megrendeltem, a kártya nem volt benne. Bosszús voltam, igazán válaszolhattak volna a kérdésemre, de nem tették. Ebből már sejtenem kellett volna. A lényeg hogy csak magamat okolhattam. Azzal is tisztában voltam hogy visszaküldhetném, és visszakapnám a pénzt, de mivel elsőre minden úgy tűnt rendben van, meg tényleg nem akartam még egy hetet várni a másik vásárlásra, inkább hagytam.

És most itt állok regisztrációs kártya nélkül, és nagyon kéne a support! Mégis mit lehetne ebben az esetben tenni? Nem lehet esetleges módon, így utólag megvásárolni ezt a terméktámogatást? Ugyanis az a bajom hogy akármit csinálok, 13-15 Mb/sec-nél nagyobb írási/olvasási sebességet nem tudok elérni, akármivel próbálkozok. És ez nagyon kevés. Ennek a gépnek sokkal többet kéne tudnia.

Már arra is gondoltam, hogy veszek egy DS213+-t ezúttal hívatalos csatornákon keresztül!

Jól jönne valamilyen segítség!
Dylan
 
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2012.03.09. 08:19

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Kobaljov » 2012.10.15. 19:24

Az "Érvénytelen üzletnevet vagy készülék sorozatszámot adott meg!" üzenetet kapom. A sorozatszámot (gondolom ez a S/N a készülék hátoldalán) kipróbáltam kis- és nagybetűvel ill. van benne 0-a, ezt O-al helyettesítve is, üzletnévnek pedig sima "iPon"-t próbáltam megadni. Megpróbáljam esetleg egy másik üzletnévvel ami a listán van, hogy kiderüljön azzal volt-e gond vagy a sorozatszámmal?
Kobaljov
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2012.10.12. 19:31
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Gandalf » 2012.10.15. 15:40

Miért ne engedne regisztrálni az oldal? A Terméktámogatás oldalon megteheted minden gond nélkül. Ha van regisztrációs kártyád, mindegy kitől vetted, akár használtat is vásárolhatsz, hozzáférsz mindenhez itt az oldalon.
Synology-forum.hu adminisztrátor
Avatar
Gandalf
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 6567
Csatlakozott: 2010.03.17. 21:48
Tartózkodási hely: Valinor

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Kobaljov » 2012.10.15. 14:23

Sziasztok,

múlt héten vásároltam egy 112+-t, regisztrációs kártyát kaptam hozzá (Neon-os garanciapapír mellé volt csomagolva az oldalán) de a bolt nem szerepel a listán így kártyával sem enged regisztrálni, mi a teendő?

Köszönöm előre is!

KB
Kobaljov
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2012.10.12. 19:31
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Gandalf » 2012.08.21. 09:43

Ha ezzel a kártya dologgal tisztában vagy, akkor érdemes lett volna olyan készüléket venni használtan is, amelyhez a tulaj megtartotta a kártyát. Ez számára is érték, mivel használtan is többet ér az olyan Synology, amihez van támogatás, hiába másodkézből származik. A kártyán lévő kód kellene a termékregisztrációhoz, ami így ugye nincs meg. Ha ennek hiányában mégis engednénk regisztrálni, akkor éppen arra biztatnánk mindenkit, hogy bátran dobja ki ezt a kártyát (hasonlóan a számlát ls a garlevelet sem szoktuk eldobni), nincs jelentősége. Remélem érthető az álláspontunk, amely éppen a hazai vásárlók érdekeit védi.
Synology-forum.hu adminisztrátor
Avatar
Gandalf
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 6567
Csatlakozott: 2010.03.17. 21:48
Tartózkodási hely: Valinor

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: bbmt » 2012.08.18. 11:01

Ez mind nagyon szép, de én használtan vettem egy USB DISKSTATION2-t . A tulaj a lejatszo.hu ról vette, de nem vigyázott a kártyára így nincs már meg.... Ilyenkor miért van kizárva a terméktámogatásból a második tulaj??
bbmt
 
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2012.08.10. 17:22

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Gandalf » 2012.04.25. 19:52

Azon csodálkozom, hogy csak a vásárlás után találkozol a Synology.hu-val, pedig hát ennek a gyártónak a terméke mellett döntöttél, azt gondolnám, előtte megnézted az oldalát, és esetleg ez is segített a választásban. Bízom benne, hogy ha ragaszkodsz a webshophoz, ahol vásároltál, akkor vélhetően elégedett vagy velük (nem csak pl. a másoknál gyanúsan alacsonyabb árak miatt szereted őket), mert vélhetően segítséget is adnak az eladott termékek használatához, nem csak egy számlát... Így tudsz hozzájuk fordulni most segítségért.
Mi azt gondoljuk, a legtöbb felhasználónak előbb-utóbb segítségre lehet szüksége (Neked igen hamar eljött ez a pillanat) egy ilyen sokat tudó eszköz üzemeltetése során. Hogy a vásárlás után is elégedett lehessen egy magyar Synology vevő, ezért hoztuk létre ezt a fórumot, és a Terméktámogatás oldal leírásait is ezért készítettük és készítjük folyamatosan az újakat is. Mindez időt, pénzt és munkát igényel a hazai disztributortól, de cserébe elégedett vevőket eredményez. Sok cég van azonban, akik látván, hogy egy bevezetett termékre van már komoly igény idehaza is, azzal próbálnak haszonhoz jutni, hogy a hivatalos csatornákat megkerülve, kétes forrásból származó, bármiféle hazai támogatás és szervizháttér nélküli, de apróbb trükkökkel akár számottevően olcsóbbá tett eszközöket kínálnak. A vásárlók döntése, hogy olcsóbb forrásból vásárolnak, vagy inkább valami hozzáadott értéket is szeretnének, még ha egy kicsit többet is kell érte fizetni. Azt gondoljuk, ha a hivatalos forgalmazóktól, vagy legalább olyan cégtől vásárolsz, ahol nem szürke importból származó terméket kínálnak (van tehát hozzá Synology.hu regisztrációs kártya, meg a forgalmazóhoz, nem a bolthoz szóló garanciajegy), többet kapsz a pénzedért, és hosszú távon jobban jársz. Ha egyszer eladnád a mostani NAS-t, nem tudsz a majdani vevődnek regisztrációs kártyát adni mellé, így ő sem fér hozzá a terméktámogatásunkhoz és a jelen pillanatban 2142 főt magába foglaló fórumhoz. Inkább olyat választ használtan is, amihez mindezt megkapja.
Én a helyedben visszaküldeném az eladóhoz a NAS-t, 8 munkanapon belül indokolás nélkül is elállhatsz a vásárlástól, és vissza kell, hogy kapd a pénzedet (ha házhozszállítással vásároltál). Ezután vásárolj olyantól, ahol terméktámogatást is kapsz a pénzedért! Legközelebb érdemes a vásárlás előtt tájékozódni legalább azzal kapcsolatban, hogy a kiszemelt terméknek van-e hazai képviselete, az milyen szolgáltatásokat, garanciát, stb. nyújt, mert akkor könnyebb eldönteni mi a fontos: az ár, vagy a használhatóság és nyugalom.
Ha nem adnánk pl. ezt a fórumot és a magyar szervizt az általunk importált és idehaza forgalomba hozott termékek mellé, akkor a vásárlók nagy része nem lenne bolond 27% ÁFÁ-t fizetni ugyanazért, amit akár egy magyar nyelvű felülettel is rendelkező német, vagy más külföldi webshopban 18–19%-os ÁFA mellett meg tud rendelni.
Tehát, ha már kénytelen többet fizetni ma Magyarországon egy, az országba hivatalos úton érkező (tehát legalább környezetvédelmi termékdíjjal, világcsúcs forgalmi adóval, esetleg vámmal megadóztatott) termékért valaki, akkor cserébe igyekszünk többet adni neki, mint magát a „vasat”, meghálálva, hogy nálunk hagyja a pénzét.
Remélem megérted a hozzáállásunkat, és hamarosan Téged is a fórumban üdvözölhetünk, ahol jelenleg 536 témában 4807 hozzászólás lehet máris a segítségedre, és hozzáférsz majd a Terméktámogatás oldal eddig 14 darab magyar nyelvű leírásához is!
Synology-forum.hu adminisztrátor
Avatar
Gandalf
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 6567
Csatlakozott: 2010.03.17. 21:48
Tartózkodási hely: Valinor

ElőzőKövetkező

Vissza: Kérdezz, segítünk eldönteni melyiket vedd meg!

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég