Azon csodálkozom, hogy csak a vásárlás után találkozol a Synology.hu-val, pedig hát ennek a gyártónak a terméke mellett döntöttél, azt gondolnám, előtte megnézted az oldalát, és esetleg ez is segített a választásban. Bízom benne, hogy ha ragaszkodsz a webshophoz, ahol vásároltál, akkor vélhetően elégedett vagy velük (nem csak pl. a másoknál gyanúsan alacsonyabb árak miatt szereted őket), mert vélhetően segítséget is adnak az eladott termékek használatához, nem csak egy számlát... Így tudsz hozzájuk fordulni most segítségért.
Mi azt gondoljuk, a legtöbb felhasználónak előbb-utóbb segítségre lehet szüksége (Neked igen hamar eljött ez a pillanat) egy ilyen sokat tudó eszköz üzemeltetése során. Hogy a vásárlás után is elégedett lehessen egy magyar Synology vevő, ezért hoztuk létre ezt a fórumot, és a
Terméktámogatás oldal leírásait is ezért készítettük és készítjük folyamatosan az újakat is. Mindez időt, pénzt és munkát igényel a hazai disztributortól, de cserébe elégedett vevőket eredményez. Sok cég van azonban, akik látván, hogy egy bevezetett termékre van már komoly igény idehaza is, azzal próbálnak haszonhoz jutni, hogy a hivatalos csatornákat megkerülve, kétes forrásból származó, bármiféle hazai támogatás és szervizháttér nélküli, de apróbb trükkökkel akár számottevően olcsóbbá tett eszközöket kínálnak. A vásárlók döntése, hogy olcsóbb forrásból vásárolnak, vagy inkább valami hozzáadott értéket is szeretnének, még ha egy kicsit többet is kell érte fizetni. Azt gondoljuk, ha a
hivatalos forgalmazóktól, vagy legalább olyan cégtől vásárolsz, ahol nem szürke importból származó terméket kínálnak (van tehát hozzá Synology.hu regisztrációs kártya, meg a forgalmazóhoz, nem a bolthoz szóló garanciajegy), többet kapsz a pénzedért, és hosszú távon jobban jársz. Ha egyszer eladnád a mostani NAS-t, nem tudsz a majdani vevődnek regisztrációs kártyát adni mellé, így ő sem fér hozzá a terméktámogatásunkhoz és a jelen pillanatban 2142 főt magába foglaló fórumhoz. Inkább olyat választ használtan is, amihez mindezt megkapja.
Én a helyedben visszaküldeném az eladóhoz a NAS-t, 8 munkanapon belül indokolás nélkül is elállhatsz a vásárlástól, és vissza kell, hogy kapd a pénzedet (ha házhozszállítással vásároltál). Ezután vásárolj olyantól, ahol terméktámogatást is kapsz a pénzedért! Legközelebb érdemes a vásárlás előtt tájékozódni legalább azzal kapcsolatban, hogy a kiszemelt terméknek van-e hazai képviselete, az milyen szolgáltatásokat, garanciát, stb. nyújt, mert akkor könnyebb eldönteni mi a fontos: az ár, vagy a használhatóság és nyugalom.
Ha nem adnánk pl. ezt a fórumot és a magyar szervizt az általunk importált és idehaza forgalomba hozott termékek mellé, akkor a vásárlók nagy része nem lenne bolond 27% ÁFÁ-t fizetni ugyanazért, amit akár egy magyar nyelvű felülettel is rendelkező német, vagy más külföldi webshopban 18–19%-os ÁFA mellett meg tud rendelni.
Tehát, ha már kénytelen többet fizetni ma Magyarországon egy, az országba hivatalos úton érkező (tehát legalább környezetvédelmi termékdíjjal, világcsúcs forgalmi adóval, esetleg vámmal megadóztatott) termékért valaki, akkor cserébe igyekszünk többet adni neki, mint magát a „vasat”, meghálálva, hogy nálunk hagyja a pénzét.
Remélem megérted a hozzáállásunkat, és hamarosan Téged is a fórumban üdvözölhetünk, ahol jelenleg 536 témában 4807 hozzászólás lehet máris a segítségedre, és hozzáférsz majd a Terméktámogatás oldal eddig 14 darab magyar nyelvű leírásához is!