Hozzáférés a zárt cikkekhez

Az első Synology NAS vásárlás előtt itt teheted fel kérdéseid a Synology termékekkel kapcsolatban. Ebbe a topik minden regisztrált tag témát nyithat és hozzászólást írhat, a többi topik viszont csak vásárlóink számára érhető el termékregisztráció után. Ha van már Synology-d, kérdezz bent a fórumban, ne itt (akkor is, ha újat vennél)!
Fórum szabályok
Szabadon írható moderált topik, itt minden regisztrált fórumtag írhat hozzászólást.

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Doky586 » 2010.11.05. 12:30

Gandalf írta:A forgalmazótól kérj egy regisztrációs kódot hozzá!

Kértem, de még mindig nem kaptam meg. A kereskedő (számítógépalkatrész.hu) nagyon készséges, de ő is valami forgalmazótól vár visszajelzést (tőletek?) hogy kiadhassa nekem a regisztrációs kódot... így már 1hete húzódik..
Doky586
 
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2010.10.27. 21:54
Tartózkodási hely: DS-209

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Gandalf » 2010.10.28. 09:41

A forgalmazótól kérj egy regisztrációs kódot hozzá!
Synology-forum.hu adminisztrátor
Avatar
Gandalf
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 6567
Csatlakozott: 2010.03.17. 21:48
Tartózkodási hely: Valinor

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Doky586 » 2010.10.27. 22:58

Sziasztok !
Én idén március 2.-án vettem az itt megadott egyik hivatalos forgalmazótól egy DS209-et. Ezen fórum csak két héttel később indult. Nyilván regisztrációs kártyát se kaptam akkor még. Hogyan tudnék mégis hozzászólni ezen fórumhoz ???
Doky586
 
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2010.10.27. 21:54
Tartózkodási hely: DS-209

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Gandalf » 2010.10.05. 11:07

Valóban! Egy DS110+ a nyereménye, amit mi juttatunk el neki, már felvettük vele a kapcsolatot. Ezúton is gratulálunk mégegyszer!
Synology-forum.hu adminisztrátor
Avatar
Gandalf
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 6567
Csatlakozott: 2010.03.17. 21:48
Tartózkodási hely: Valinor

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: atip » 2010.10.01. 16:27

atip
 
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2010.04.04. 18:46

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Gandalf » 2010.09.13. 11:54

Külföldre nem fizet áfát egy cég. Nincs választás természetesen, hogy egy Synology-t kitől veszünk, tekintve, hogy csak egy Synology gyártó van... Te választhattál, hogy kinek fizetsz áfát, mely céget támogatsz a vásárlásoddal, és a franciákat választottad. Az eladások után a magyar kereskedők a magyar APEH-nek fizetik be a magyar Synology disztributortól származó termék áfáját, és a haszon utáni nyereségadót és egyéb járulékokat.
Ez NEM a Synology által üzemeltetett oldal, ők semmiféle anyagi támogatást nem adnak ehhez. Nézd meg a Synology.com oldalukat, pár nyelven előrhető, az az övéké (de azokban az országokban is csak a HIVATALOS értékesítési csatornákon eladott termékek után érvényesíthető helyben a garancia). Ez a magyar diszributor által üzemeltetett weblap (de ezt már írtam). Milyen pluszról beszélünk? Arról, amit követelsz, hogy mi adjunk Neked, ne a francia kereskedő, akinek fizettél. Veszed a fáradságot? :) Nem kis infót adsz a hazai piacról? Nem is azon vásároltál! Örülök, hogy van garanciád a termékről. Gondolom azon rajta van, hol érvényesíthető, és az egyetlen francia cég. Még csak nem is a francia Synology disztributor. Úgy beszélsz, mintha valami világgaranciás terméket vettél volna. Ez nagyon kevés márkánál létezik, a Synology-nál sincs ilyen. De ezt tudtad, mielőtt megvetted. Még azt is megnézhetted, hogy az eladó cég nem is szerepel a gyártói oldalon a forgalmazók között... Butaságot beszélsz szerintem a magyar kereskedőkről és érdekeikről, a világ minden részén így működik a garancia és a támogatás, leszámítva pár világgaranciás márkát.
Mit nem lehet érteni ezen? A gyártó kiépít egy forgalmazói hálózatot, számára megbízható és hatékony partnerekkel. Őket bizonyos módon képezi, támogatja, cserébe elvárja a kitűzött célok teljesítését. Nem az a cél, hogy minden sarkon kapni lehessen a terméket, hanem hogy hozzáértő, megbízható, segítséget adni tudó kereskedőknél vásárló Synology vevők elégedettek legyenek sokáig a termékkel. A gyártói oldalon látható, hogy melyek a hivatalos források. Nem muszály náluk vásárolni, de akkor ne várj semmilyen „hivatalos” segítséget se. Így van egyébként majd minden márkánál. A hivatalos kereskedők a képviseletek garanciapapírját adják a termékekhez. Kaptál ilyet? Nem.
Synology-forum.hu adminisztrátor
Avatar
Gandalf
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 6567
Csatlakozott: 2010.03.17. 21:48
Tartózkodási hely: Valinor

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: weles » 2010.09.11. 13:33

"inkább kevesebb ÁFÁ-t fizetsz Franciaországnak, mint többet Magyarországnak" - Már bocs, de Ti honnan veszitek az árut, talán Mo.-on gyártanak Synology-t? Ti is külföldre viszitek a pénzt, csak még le is veszitek a hasznotokat. Nekem ez nem fáj, mert ilyen a kereskedelem.

"egyforma készülék mellé valami pluszt hozzátenni" - Milyen plusszról beszélünk? Ez a hivatalos magyar Synology oldal. Nem kérek semmi plusszt, garanciális gondommal sem foglak benneteket zargatni. Csak szeretném a hivatalos magyar supportot igénybe venni. Ja és veszem a fáradságot regisztrálok ( regisztrálnék ), ezzel is nektek nem kis infót adva a hazai piacról, mert ugye mondjuk meg őszintén miről szól a regisztráció? Infó a kereskedőknek a vásárlási szokásokról, feedback stb.

"különben megbízhatatlan cégecskék árulnának keresztbe-kasul Európán belül, mindenféle színvonalas támogatás nélkül" - nem hiszem, hogy a cégecskéknek kéne a supportot adni. Jelen esetben, ha jól értem a magyar kereskedők üzemeltetik a synology.hu-t és ha nem itthon veszem az árut nem is kapok supportot. Ilyen is csak nálunk létezik.

Egyébként azért ragaszkodnék a magyar synologyhoz, mert tényleg van gazdája, lelkiismeretesen megoldják a problémákat, válaszolnak a kérdésekre, sőt referálnak az anyacég felé nem kevés újítást és problémát jelezve és megoldva. Az már ne legyen az én gondom, hogy a hivatalos magyar synology oldalt milyen úton módon üzemeltetik. Én vettem egy gyári dobozos Synology NAS-t, nem az ecserin. Számlám, garanciám van róla. Azt várnám, hogy a hivatalos synology support kiszolgál. De nem, mert ezt a magyar kereskedők üzemeltetik és féltik a saját kereskedelmi érdekeit. Azt megértettem, hogy ha nem a lejatszo.hu-nál veszem a cuccot nem kapok tőlük supportot, de ez itt a hivatalos synology oldal, vagy nem?

Köszönöm válaszaidat, nem kívánom tovább szaporítani a témát.
Üdv.: W.
weles
 
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2010.03.29. 08:11

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: Gandalf » 2010.09.11. 12:02

Természetesen nem sérelmezi, ahogyan a Sony és a többiek sem. Ráadásul itt még nem is Synology Magyarország cégről van szó, mint pld. a Panasonic és Sony és többiek esetében. Mindent megtesznek a komolyabb gyártók – a vevők érdekében –, hogy az adott ország hivatalos értékesítési csatornáit támogassák, különben megbízhatatlan cégecskék árulnának keresztbe-kasul Európán belül, mindenféle színvonalas támogatás nélkül. Ha Pixmániát nézem, rajta sincs még a francia hivatalos forgalmazók listáján sem a Synology oldalán: link..., tehát nem is a gyártó partnere. Ha megnézed, hogy a Synology szerint Magyarországon ki a hivatalos forgalmazó, akkor azt hiszem, egyértelmű, hogy honnan származó termékeknél várhatják a magyar vevők a hivatalos támogatást.
Kérlek benneteket, ha pénzt adtatok valakinek, és úgy érzitek, hogy cserébe nem kaptatok eleget, az eladónál követeljétek azt! De ha az ár volt a lényeg (így inkább kevesebb ÁFÁ-t fizetsz Franciaországnak, mint többet Magyarországnak), nem az érték, akkor értem, hogy az sem számított a vásárláskor, hogy „jegyzett” Synology partner-e az illető cég, vagy sem, viszont ehhez nekünk semmi közünk. Ahogy szinte valamennyi márka elmondhatja ugyanezt magáról.
Semmi más eszköze nincs egy kifejezetten magas adókkal működő országban egy márkaképviseletnek, hogy versenyezzen a külföldön olcsóban beszerezhető árukkal, mint hogy próbál az egyforma készülék mellé valami pluszt hozzátenni, ami értékes lehet a hazai vásárlóknak annyira, hogy ha esetenként drágábban is, de itthon költsék el a pénzüket. Ezt a pluszt ne akarjátok elvenni a hazai vevőktől, illetve nem értem hogy gondoljátok, miből tartaná fent egy hazai cég a működését, ha külföldön vásárló vevőknek nyújtana támogatást és garanciát? De ez csak költői kérdés volt, ne válaszoljatok rá, mivel többet ez ügyben nem tudnánk elmondani.
Synology-forum.hu adminisztrátor
Avatar
Gandalf
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 6567
Csatlakozott: 2010.03.17. 21:48
Tartózkodási hely: Valinor

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: maci » 2010.09.11. 07:35

Értem ,vagyis mégsem.
A synology cég nem sérelmezi majd ,hogy a termékeit vásárlokat nem segiti a magyar hivatalos képviselet?
Igen, a google a barátom
Avatar
maci
 
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2010.04.06. 14:24

Re: Hozzáférés a zárt cikkekhez

HozzászólásSzerző: weles » 2010.09.10. 21:49

Remélem a synology.com-ról nem hajtanak el, mert nem Taiwan-ban vettenm a NAS-t. ;)
weles
 
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2010.03.29. 08:11

ElőzőKövetkező

Vissza: Kérdezz, segítünk eldönteni melyiket vedd meg!

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég

cron