Szerző: Gandalf » 2010.09.10. 21:20
Valóban, mi többet nem tudunk segíteni. Szerencsére nem mindenki a legolcsóbb helyen vesz meg egy terméket (sőt, talán legtöbben félnek is a legolcsóbb forrásoktól), főleg ha nem csak egy termékre van szüksége, hanem terméktámogatásra, könnyű és megbízható garanciális ügyintézésre, stb. Ha úgy lenne, ahogy mondod, már tönkre ment volna a Sony, a Panasonic, a Samsung, stb. világmárkák magyar képviselete is. De próbálj bevinni egy magyar garancia jegy nélküli terméket mondjuk a Panasonic hazai szervizeibe. Mondjuk nem tudom miből élnének a magyar cégek, ha már csak pld. a jelentősen kedvezőbb francia áfa miatt (meg a kintről szürkén importáló cégeknél mindennapos áfa csalások révén) mindenki külföldön költené el a pénzét, vagy onnan nem hivatalos úton az országba érkező készüléket vásárolna, de idahaza javíttatna, vagy kérne segítséget. Te olcsóbban vetted, viszont minden kérdéseddel csak az eladó céghez tudsz fordulni. Azt gondolom, ez természetes és törvényszerű.
Synology-forum.hu adminisztrátor